Gratis levering på hele siden
Gratis levering på hele siden
Min indkøbskurv
Close Icon

image
Delete Icon
SKU :
None

Ved at validere dine køb vil du blive debiteret for beløbet for din ordre.

I reservation


Total (ekskl. moms) None





Handels rabat 5%
None
Samlet (ekskl. moms) rabat None

Levering 0.00 €

Samlet betalbar (ekskl. moms) None

Bestille Fortsætte med at handle

eller

Faq


At bestille

For alle dine spørgsmål om dine tidligere ordrer, foreslår vi, at du kontakter os ved hjælp af kontaktformularen.

    For ordrer, hvor alle produkter annonceres som "På lager", gør vi vores bedste for at forberede din ordre på mindre end 24 timer.

    Leveringstider meddeles dig på hvert af vores produktblade.

    1. For at gøre dette skal du kigge efter den model, du ønsker, og derefter finder du dens produktblad:
    2. Leveringstiden vil blive meddelt direkte på produktarket ved siden af Tilføj i kurv-knappen


    For ordrer med produkter "i reservation" sker forberedelse og levering på tidspunktet for den effektive returnering til lager.

    Vi tilbyder dig ved fuld bevidsthed en længere leveringstid, så du kan modtage hele din ordre på en grupperet måde.

    Du rådes til at afgive to forskellige ordrer, hvis du ønsker at modtage produkterne på lager hurtigere og afgive en anden ordre med de produkter, som vi afventer lager for.
    Vores leveringsomkostninger er gratis, så dette har ingen indflydelse på dine endelige omkostninger.

    Casanoov er personligt forpligtet til at beskytte alle dine personlige data. Disse bruges kun med det formål at levere dine produkter til dig sikkert.
    I henhold til databeskyttelsesloven af 6. januar 1978 har du til enhver tid ret til at få adgang til, berigtige eller modsætte dig data vedrørende dig.
    Denne handling kan udføres:
    ● Enten direkte på hjemmesiden i "Min konto"-området og derefter i "Mine personlige oplysninger"
    ● Enten ved at skrive til vores kundeservice, vil vi derefter gøre det nødvendige i henhold til dine ønsker

    Du kan oprette din konto ved at klikke direkte øverst til højre på piktogrammet, der repræsenterer et tegn.

    Du kommer så til en login og/eller registreringsside, alt du skal gøre er at klikke på "Tilmelding".

    Nu skal du blot udfylde kontooprettelsesformularen med dine personlige oplysninger (Civility, Efternavn & Fornavn) samt din e-mailadresse. Vælg derefter din fortrolige adgangskode.
    Alt du skal gøre er at validere din konto ved at klikke på "Jeg opretter min konto"

    1. Du skal først oprette forbindelse til din konto øverst til højre på startsiden:
    2. Log derefter ind med din e-mailadresse og adgangskode.
    3. Du kommer til denne side, klik på fanen "Mine personlige oplysninger":
    4. Når du er i sektionen "Mine personlige oplysninger", kan du ændre alle de angivne felter

    Vil du gøre ændringer, der ikke er tilgængelige på denne måde?

    Svar nej til svaret nedenfor " Fundede du svaret på dit spørgsmål ". En kontaktformular giver dig mulighed for at bede os om ændringer, der er specifikke for dine behov.

    For at dine produkter bedst muligt kan tilpasse sig den plads, der er stillet til rådighed for deres montering, har alle vores svingporte, porte og hegn den fordel, at de kan skæres over i deres bredde.
    Dette tilpasningssnit er dog ikke tilgængeligt på højden.
    Dette skyldes hovedsageligt profileringen af ​​de lodrette stolper, som ikke kan skæres, ellers vil produktets strukturelle integritet blive forringet.

    Information om tværgående af vores produkter er tilgængelig og synlig på deres respektive produktblad.

    1. For at gøre dette skal du kigge efter den model, du ønsker, og derefter finder du dens produktblad.
    2. Klik derefter på fanen "Teknisk tegning":
    3. Hvis produktet kan skæres, vil et akronym, der repræsenterer en kværn, blive nævnt på den tekniske tegning af produktet.

    For at ændre størrelsen på dit produkt skal du blot lave et snit på knivene og vandrette stolper ved hjælp af passende udstyr (kværn med speciel aluminiumsskive, knivbeskyttelse osv.).
    Du kan bruge vores kontaktformular til at anmode om vejledningen i, hvordan du omskærer et produkt

    Det er vigtigt at bemærke, at personliggørelsen af ​​dit produkt er under dit eget ansvar.

    1. Du skal først tilgå login-siden, der er placeret øverst på siden med tegnpiktogrammet
    2. Du kommer til følgende side, klik på "Glemt adgangskode":
    3. Indtast derefter blot din e-mailadresse, en e-mail vil blive sendt til dig kort efter for at give dig mulighed for at ændre din adgangskode (e-mailen kan gå ind i SPAM, tjek din SPAM-mappe)
    4. Du kan nu logge ind på din konto med dine nye loginoplysninger

    Vi tilbyder to typer motorisering på vores online salgsside: til skydeport og til svingport.

    ● To skydeportmotoriseringsmodeller:

    RANGER C300 motor
    Maksimal portvægt: 300 KG
    Strøm: 230 V
    Inkluderet tilbehør:
    - 2 fjernbetjeninger med 4 knapper
    - Nylonstativ (4m - 12 stykker á 33cm)

    TANKER C600 motor
    Maksimal portvægt: 600 KG
    Strøm: 230V
    Inkluderet tilbehør:
    - 2 fjernbetjeninger med 4 knapper
    - Nylonstativ (4m - 12 stykker á 33cm)
    - Sæt med 2 FOTOCELL fotoceller
    - 1 BLINK-signallys

    ● Tre svingportsmotoriseringsmodeller:

    RANGER B150 motor
    Maksimal vægt pr. blad: 150 kg
    Maksimal længde pr. blad: 2 meter
    Strøm: 24 V
    Inkluderet tilbehør:
    - 2 fjernbetjeninger med 4 knapper

    TANKER B250 motor
    Maksimal vægt pr. blad: 300 kg
    Maksimal længde pr. blad: 2,5 meter
    Strøm: 24 V
    Inkluderet tilbehør:
    - 2 fjernbetjeninger med 4 knapper
    - Sæt med 2 FOTOCELL fotoceller
    - 1 BLINK-signallys

    Du kan finde alle disse oplysninger i hvert af produktbladene med tekniske karakteristika, beskrivelse eller i deres respektive monteringsvejledninger.

    I øjeblikket leverer vi til ti forskellige lande i hele Europa: Frankrig, Tyskland, Spanien, Italien, Belgien, Holland, Polen.
    For øerne:
    Vi leverer desværre ikke til øerne endnu. Vi arbejder på at forbedre denne situation hurtigt og vil holde dig orienteret, så snart Casanoov har mulighed for at levere disse områder.
    For mere information inviterer vi dig til at omdirigere dig til vores T & C'er .

    At vide :

    Det er vigtigt at oprette din konto i det land, du ønsker at blive leveret til.
    For eksempel, hvis du bor i Frankrig og ønsker at blive leveret til Frankrig, er det vigtigt at oprette en konto på casanoov.fr-siden.
    Ellers vil levering til Frankrig ikke være mulig / Ellers vil du ikke kunne få det leveret her til landet.

    Ønsker du flere oplysninger om Casanoov?
    Vi foreslår, at du læser oplysningerne på følgende links: 

    Juridiske oplysninger
    Vores forpligtelser
    Hvem vi er

     

    Ønsker du at kontakte os pr. telefon?

    Vi har bevidst valgt ikke at tilbyde dig et ekstra telefonnummer, hvor du ikke nødvendigvis får alle svar på dine spørgsmål.

    Vi bestræber os på at :

    • At sætte alle de oplysninger, du har brug for, på nettet (instruktioner og klare eksplosionsbilleder, tekniske egenskaber, dimensioner...). 
    • At besvare alle dine skriftlige forespørgsler inden for 24 timer: skriftlige svar er normalt mere dokumenterede og præcise end en telefonsamtale. 
    • At ringe tilbage til vores kunder, hvis dette hjælper os til bedre at opfylde deres behov. For at gøre dette bedes du sende os en anmodning via formularen ved at svare nej til spørgsmålet nedenfor: "Fandt du svaret på dit spørgsmål"?
     

    Vil du gerne vide, om der er nogen Casanoov-butikker?

    Vores produkter sælges udelukkende på internettet. 
    Vi har desværre ikke noget showroom, hvor du kan se vores produkter visuelt, og vi har heller ikke en butik, hvor du kan købe dem på stedet.

    Vi bestræber os på at lægge alle de tekniske oplysninger på vores websted, som du har brug for for at træffe dit valg, hvad enten det er i FAQ eller på vores produktblade.
    Hvis du f.eks. har brug for yderligere oplysninger om :

    • Et produkt, kan du se under fanen "Jeg har brug for oplysninger om et produkt".
    • Levering, se venligst "Jeg har brug for oplysninger om levering".
    • For at give dig et indtryk af vores produkters endelige udseende og kvalitet i virkelige situationer tilbyder vi vores kunder mulighed for at vise deres realisering. Hvis du ønsker det, kan du se disse realiseringer direkte på vores hjemmeside.

    For at give dig et indtryk af vores produkters endelige udseende og kvalitet i virkelige situationer giver vi vores kunder mulighed for at vise deres realisering. Hvis du ønsker det, kan du se disse realiseringer direkte på vores websted.

    1. For at gøre det skal du søge efter den ønskede model, så finder du dens produktblad:
    2. Klik derefter på fanen "Kundefotos". 
    3. Du vil så komme til at se alle de billeder, som vores kunder har offentliggjort og som viser deres installationer.

    • Faktureringsadressen udgør den bestillers identitet og kontaktoplysninger
    • Leveringsadressen udgør identiteten og kontaktoplysningerne for den person, der skal modtage ordren.

    Leveringsadressen kan derfor være forskellig fra faktureringsadressen.
    Hvis du ønsker at blive leveret til en anden adresse end faktureringsadressen (arbejdssted, pakkeformidler, sekundær bolig osv.), har du valget mellem at tilbyde en anden leveringsadresse.

    ● De oplysninger, der anmodes om til levering, vil lette modtagelsen af ​​din ordre.
    Anvendeligheden af ​​de oplysninger, der skal gives:
    - Fuld adresse
    - Efternavn og fornavn
    - Mobilnummer (kun for leveringsadressen for at give dig besked om forløbet af din levering, kommunikation med leveringspersonen osv.)

    ● De oplysninger, der anmodes om til fakturering, giver dig mulighed for at redigere en faktura i overensstemmelse med dine behov.
    Anvendeligheden af ​​de oplysninger, der skal gives:
    - Fuld adresse
    - Efternavn og fornavn

    Du har mulighed for at oprette flere fakturerings- og leveringsadresser efter behov.

    Forbindelsesproblemer kan skyldes flere faktorer:

    ● Fejl ved login-websted:

    Du forsøger muligvis at logge ind på det forkerte Casanoov-websted.

    For eksempel, hvis du har oprettet en konto på casanoov.fr, vil du kun kunne oprette forbindelse til casanoov.fr.

    Det vil derfor være umuligt for dig at afgive en ordre på vores andre sider: casanoov.de / casanoov.es / etc ...
    Så sørg for at oprette forbindelse til den korrekte Casanoov-side, som du tidligere har registreret dig på.

    Bemærk: det er vigtigt at oprette din konto i det land, du ønsker at blive leveret til.
    Hvis du for eksempel bor i Frankrig og ønsker at blive leveret til Frankrig, er det vigtigt at oprette en konto på siden casanoov.fr. Ellers vil du ikke kunne få den leveret her til landet.

    ● Adgangskodefejl:

    Måske kan du ikke logge ind på grund af en fejl i adgangskoden.

    I dette tilfælde, hvis du ikke længere kan huske din adgangskode, eller hvis du har mistet den, inviterer vi dig til at gå til afsnittet "Jeg har brug for oplysninger om, hvordan min konto fungerer", hvor du finder proceduren for at ændre din adgangskode.

    Våra produkter säljs uteslutande på Internet.
    Tyvärr har vi inget showroom som låter dig kontrollera den visuella renderingen av våra produkter, och inte heller en butik att köpa på plats.

    Vi gör vårt yttersta för att lägga all teknisk information på vår webbplats som du behöver för att göra ditt val, oavsett om det finns i FAQ eller på våra produktblad.
    Om du till exempel behöver ytterligare information om:

    För att ge dig en uppfattning om den slutliga renderingen och kvaliteten på våra produkter i en verklig situation, erbjuder vi våra kunder att visa sin förverkligande. Kan, om du vill, konsultera dessa prestationer direkt på vår hemsida.

    1. För att göra detta, leta efter den modell du vill ha, du hittar sedan dess produktblad:
    2. Klicka sedan på fliken "Kundfoton".
    3. Du kommer då att stöta på alla bilder som publicerats av våra kunder som visar oss deras faciliteter.
    4. En produkt, se fliken "Jag behöver information om en produkt".
    5. Leverans, se "Jag behöver leveransinformation"
    6. Betalning, se fliken "Jag behöver betalningsinformation".

    Alle vores produkter leveres i sætform og til at blive samlet af dig.
    Vi har designet og forestillet vores produkter, så de er nemme at samle, og din kundeoplevelse er behagelig.
    Vi har givet dig en klar monteringsvejledning, som du kan downloade.
    Alt det nødvendige tilbehør til installationen af din portal leveres til dig, og alt, hvad der er inkluderet i vores portaler, er specificeret i produktets tekniske egenskaber såvel som i beskrivelsen.

    Du kan finde alle disse oplysninger på hvert af vores produktark gennem disse forskellige faner:

    1. I fanen "Tekniske egenskaber".
    2. I fanen "Teknisk tegning".
    3. I fanen "Samlingsvejledning".


    Hvis du ved modtagelse og montering af dine produkter har spørgsmål til installationen, kan du altid kontakte os gennem Casanoovs kontaktformular.

    Du kan finde vægten af hvert af vores produkter og især hver af de pakker, der svarer til dit produkt, direkte på dets produktblad.

    1. For at gøre dette skal du kigge efter den model, du ønsker, og derefter finder du dens produktblad.
    2. Klik derefter på fanen "Teknisk tegning".
    3. Vægten samt andre elementer, der er specifikke for det pågældende produkt, er angivet der.
    4. Du kan også klikke på "Tekniske egenskaber"
    5. Du finder derefter den nøjagtige vægt af hver af de pakker, der udgør produktet, nederst i afsnittet

    Det er gratis at bruge PayPal.
    Alt du skal gøre er at oprette en PayPal-konto eller bruge en eksisterende konto.
    Du vil derefter blive omdirigeret til en dialogboks, der administreres af Paypal for at afslutte din betaling.

    Når din betaling er foretaget, vil en kvittering blive sendt til dig via e-mail for at følge op på denne transaktion.

    Med Paypal er det ikke nødvendigt at meddele dine bankoplysninger, når du betaler for din ordre på vores side: dine økonomiske oplysninger meddeles ikke til sælgeren.

    Paypal krypterer og sikrer dine data og fungerer som en mellemmand til at udføre dine transaktioner på en fuldstændig sikker måde.

    Paypal tilbyder efter eget skøn et betalingssystem i 4 rater. Vi råder dig til at kontakte Paypal for at afgøre, om du er berettiget til denne mulighed.

    I øjeblikket tilbyder Casanoov kun antracitgrå (RAL 7016). Den slebne mat hvide farve kommer meget snart på nogle af vores modeller.

    I fremtiden vil Casanoov tilbyde dig forskellige farver.

    Mere specifikt er det ikke muligt for os at tilbyde dig en bestemt farve på nuværende tidspunkt.

    Kun de produkter og farver, der præsenteres på siden, er tilgængelige for køb.

    I øjeblikket tilbyder vi kun vores produkter med leveringsservice.

    Vi har i øjeblikket ikke en montageløsning at tilbyde dig.

    Vores porte er dog nemme at samle, og kan monteres ret hurtigt.

    For at hjælpe dig gennem hele processen med at samle vores produkter, er her informationen tilgængelig for dig på hvert af vores produktark:

    Godt at vide :
    Vores kunder henvender sig nogle gange til håndværkere eller entreprenører med speciale i montage og installation af produkter, der ligner vores.
    Det er derfor muligt for dig at tjekke, om håndværkere kan ledsage dig i din region i realiseringen og færdiggørelsen af dit projekt.

    Du kan finde alle disse oplysninger på hvert af vores produktark gennem disse forskellige faner:

    1. I fanen "Tekniske egenskaber":
    2. I fanen "Teknisk tegning":
    3. På fanen "Samlingsvejledning":

    Alle vores produkter har 2 års kommerciel garanti.

    Casanoov gør det til en ære at tilbyde til køb, kun produkter, der er på lager.
    Prioritetsreservationssystemet giver dig mulighed for at reservere de produkter, der interesserer dig ved næste ankomst. Du har et gennemsigtigt overblik over de anslåede leveringstider for disse produkter. Ved at betale for din forudbestilling sikrer du, at lagerbeholdningen af ​​dine produkter er spærret til næste levering.
    Helt konkret er alt, hvad du skal gøre, at vælge de produkter, du er interesseret i, og tilføje dem til din indkøbskurv.
    Forudbestilling har aldrig været så let med Casanoov

    Mere information i vores T & Cs> Reserverbare produkter

    1. For at forudbestille fra Casanoov, søg først efter den model, du ønsker, du vil derefter finde dens produktblad:
    2. Klik derefter på knappen "Forudbestil" tilgængelig og synlig på hvert af vores produktark:
    3. Du vil blive omdirigeret til en login-side:
    4. For at bekræfte din forudbestillingsanmodning skal du være logget ind på din Casanoov-konto:
    • Hvis du allerede har en konto: Indtast din e-mailadresse og din adgangskode til din Casanoov-konto og klik på "Jeg forbinder"
    • Hvis du er ny hos Casanoov: Klik på "Registrer" og opret derefter din Casanoov-konto.
    1. Når du er tilsluttet eller registreret, skal du færdiggøre din forudbestilling og sikre dig, at du har fortrinsret til de næste ankomster
    2. En e-mail, der bekræfter din forudbestilling, vil automatisk blive sendt til dig. Du skal bare vente på returneringen på lager og ankomsten af ​​dit produkt i dit hjem! (Vi sender dig e-mails for at fortælle dig det!)

    Ændringen i retning af åbning af vores produkter er betinget af sikkerhedsmæssige årsager.
    Men her er de åbningsmuligheder, der er tilgængelige for dig i henhold til hver type produkt:

    Du kan finde åbningsretningen for hver af vores porte og porte direkte på deres produktblad.

    1. For at gøre dette skal du kigge efter den model, du ønsker, og derefter finder du dens produktblad:
    2. Klik derefter på fanen "Teknisk tegning".

    Der er angivet åbningsretningen for produktet samt andre elementer, der er specifikke for det pågældende produkt.

    1. Søg og vælg det produkt Casanoov tilbyder gennem produktkategorierne eller direkte gennem søgefeltet. Du vil således støde på dens produktblad:
    2. Tilføj de(n) vare(r) efter eget valg ved at klikke på "Læg ​​i indkøbskurv".
    3. Din indkøbskurv vises til højre, du kan nu bestille (eller fortsætte med at handle, hvis du er interesseret i andre produkter).
    4. Afgivelse af en ordre kræver oprettelse af en brugerkonto (se evt. spørgsmålet "Sådan opretter jeg min konto") og dette, så vi kan kende leveringsadresse, fakturering og nyttige kontaktoplysninger. så leveringspersonen kan planlægge og sikre levering under gode forhold *
    5. Alt du skal gøre er at fortælle os, hvilken betalingsmetode du foretrækker at bruge til at registrere ordren, så klarer vi alt andet!
    6. Du modtager en automatisk e-mail, der bekræfter registreringen af ​​din ordre. Vi vil derefter fortsætte med forberedelsen og forsendelsen af ​​ordren i de følgende dage.
    7. Du vil kunne følge forløbet af din ordre i dit kundeområde, afsnittet "Mine ordrer".
    8. Når du er omdirigeret til sektionen "Mine ordrer", skal du klikke på "Se detaljer" for den pågældende ordre:
    9. Du kan endelig få adgang til sporingen af ​​din ordre ved at klikke på "Spor pakken":

    NB: Det kan være, at et problem med dit betalingsmiddel ikke giver os mulighed for at validere din ordre. Vi råder dig til at læse oplysningerne i FAQ-sektionen "Betaling> Betaling ikke valideret" for at forstå årsagerne til denne bekymring. I dette tilfælde vil du modtage en e-mail med besked om afvisningen af ​​at betale for din ordre.

    Du kan finde de nøjagtige mål på hvert af vores produkter direkte på deres produktblad.

    1. For at gøre dette skal du kigge efter den model, du ønsker, og derefter finder du dens produktblad:
    2. Klik derefter på fanen "Teknisk tegning":
    3. De nøjagtige mål på produktet samt andre elementer, der er specifikke for det pågældende produkt, er angivet der.
    4. Du kan også klikke på "Tekniske egenskaber"
    5. På førstepladsen finder du de nøjagtige mål for det pågældende produkt:

    Vi har truffet det bevidste valg ikke at tilbyde dig et premium-telefonnummer, hvor du ikke nødvendigvis har alle svarene på dine spørgsmål.

    Vi bestræber os på at:

    1. For at lægge al den information, du har brug for, online (instruktioner og tydeligt eksploderet billede, tekniske egenskaber, dimensioner osv.)
    2. For at svare inden for 24 arbejdstimer på alle dine skriftlige anmodninger: skriftlige svar er normalt mere dokumenterede og præcise end en telefoncentral
    3. At ringe tilbage til vores kunder, hvis dette bedre opfylder deres behov. Til dette bedes du sende os en anmodning via formularen ved at svare nej til nedenstående spørgsmål: " Fundede du svaret på dit spørgsmål "

    Et produkt, der ikke er tilgængeligt, kan derfor ikke bestilles.
    Men hvis et utilgængeligt produkt fanger din opmærksomhed, kan du blive advaret om dets fremtidige tilbagevenden til lageret, her er proceduren for at opnå det:

    1. For at gøre dette skal du kigge efter den model, du ønsker, og derefter finder du dens produktblad:
    2. Klik derefter på knappen "Adret mig" nederst til højre på produktarket:
    3. Du vil blive omdirigeret til en login-side:

    For at bekræfte advarslen skal du være forbundet til din Casanoov-konto:
    ● Hvis du allerede har en konto: Indtast din e-mailadresse og din adgangskode til din Casanoov-konto, og klik på "Jeg forbinder"

    ● Hvis du er ny hos Casanoov: Klik på “Registrer” og opret derefter din Casanoov-konto.

    1. Når du er tilsluttet eller registreret, åbnes denne side, som bekræfter oprettelsen af ​​din advarsel om det produkt, der interesserer dig:

    Du skal bare vente, vi sørger for resten og giver dig besked, så snart den er på lager igen!

    NB: I tilfælde af at produktet ikke bliver udbudt til salg igen, vil vi informere dig så snart vi bliver opmærksomme på det.

    Alle vores produkter er fremstillet i industriel skala og leveres til dig som et KIT, der skal samles og installeres af dig selv.
    Derfor tilbyder Casanoov i øjeblikket ikke skræddersyede produkter i ordets strengeste forstand.

    Vores produkter er dog designet, så de hver især opfylder dine specifikke behov.

    For at dine produkter bedst muligt kan tilpasse sig den plads, der er stillet til rådighed for deres montering, har alle vores porte, porte og hegn nemlig den fordel, at de kun kan skæres i deres bredde.

    Dette tilpasningssnit er dog ikke tilgængeligt på højden.
    Dette skyldes hovedsageligt profileringen af ​​de lodrette stolper, som ikke kan skæres, ellers vil produktets strukturelle integritet blive forringet.
    De højder, der i øjeblikket tilbydes af Casanoov, er: 115/120 cm, 140 cm, 160 cm og 180 cm.


    For at ændre størrelsen på dit produkt skal du blot lave et snit på knivene og vandrette stolper ved hjælp af passende udstyr (kværn med speciel aluminiumsskive, knivbeskyttelse osv.).

    Du kan kontakte os via kontaktformularen, afsnittet "Spørgsmål om et produkt". Vi vil gøre vores yderste for at give dig al den hjælp, du har brug for, og besvare dine spørgsmål om vores artikler.

    Et spørgsmål/svar-system vil blive sat op meget hurtigt på hvert af vores produkter, så dine spørgsmål også kan hjælpe Casanoov-fællesskabet med deres valg!

    Casanoov forestiller sig og skaber sine produkter med det ene formål at opfylde dine behov.

    1. Kommer snart  :

    Denne status på vores produkter betyder, at deres tilbagevenden til lager er defineret af en omtrentlig dato. Disse oplysninger er synlige på vores produktblade under den korte beskrivelse.

    I dette tilfælde kan du bruge "Alert me"-funktionen for at få besked om, at det returneres på lager, hvis produktet interesserer dig. For at følge denne proces inviterer vi dig til at konsultere vores ofte stillede spørgsmål i afsnittet "Advarsel, hvordan gør man?"

    1. Offer for sin egen succes:

    I alle tilfælde er der tale om produkter, hvis lager er opbrugt, varer uden lager annonceres herefter som "Utilgængelig".

    1. Dette produkt vil blive fornyet, men det er ikke længere på lager, og vi har endnu ikke en returneringsdato på lager at vise dig.

    Som i den tidligere sag vedrørende "Kommer snart"-elementer, kan du oprette en advarsel, der giver dig besked om dens nye tilgængelighed.

    1. Det er nogle gange sandsynligt, at visse produkter ikke længere svarer til Casanoov-samfundets forventninger.

    I disse tilfælde kan vi stoppe produktionen af ​​visse varer for at tilbyde nye sortimenter, tættere på dine forventninger.

    Du kan altid kontakte os for at høre om dette produkt bliver fornyet på et tidspunkt, og hvis dette ikke er planlagt, kan vi tilbyde dig forskellige alternativer på lignende produkter.

    Vi ved, at produkterne er ved at ankomme til vores varehuse, men vi foretrækker at advare dig om denne tilstand.
    Helt konkret foreslår vi, at du prioriterer dine produkter, fortsætter med dine betalingsoplysninger og afgiver en ordre som normalt. Betalingen vil derefter være øjeblikkelig, og din reservation blokerer definitivt for det kommende lager. Du er sikker på at få dit produkt
    Mere information i vores GTC > Reserverbare produkter

    Vi tilbyder ikke dette betalingssystem i øjeblikket.

    Det er ved at blive undersøgt, men er ikke tilgængeligt i dit land i øjeblikket.

    Flere oplysninger i vores GTC > Betalingsmuligheder

    Denne mulighed er i øjeblikket ved at blive implementeret hos Casanoov. Denne løsning vil blive foreslået for dig direkte, når du afslutter din ordre som dit valg af betalingsmetode.

    Mere information i vores generelle vilkår og betingelser > Betalingsmetoder

    Casanoov har omgivet sig med anerkendte partnere i verden af betalingsmetoder.
    Disse forskellige betalingsmetoder er selvfølgelig alle sikre.

    Dette giver os mulighed for at tilbyde dig en bred vifte af betalingsmetoder!

    Betalingsmetoder i henhold til hvert land

    Frankrig:

    Køb muligt på casanoov.fr med følgende midler: CB, Visa, Mastercard, Paypal

    Belgien:

    Køb muligt på casanoov.be  med følgende midler: Visa, Mastercard, Paypal, Bancontact

    Tyskland  :

    Køb muligt på casanoov.de med følgende midler: Visa, Mastercard, Paypal, Sofort, Giropay

    Spanien :

    Køb muligt på casanoov.es  med følgende midler: Visa, Mastercard, Paypal, Sofort

    Italien:

    Køb muligt på casanoov.it med følgende midler: Visa, Mastercard, Paypal

    Holland  :

    Køb muligt på casanoov.nl  med følgende midler: Visa, Mastercard, Paypal, IDEAL

    Polen :

    Køb muligt på casanoov.pl  med følgende midler: Visa, Mastercard, Paypal, P24

     

    Du finder dem alle sammen på betalingstidspunktet og kan vælge den, der passer dig bedst!

    Mere information i vores T & Cs> Betalingsmidler.

Levering

For alle dine bekymringer vedrørende din levering af en afgivet ordre, foreslår vi, at du kontakter os ved hjælp af kontaktformularen.

    Leveringssystemet forvaltes af vores partnertransportør. Det er baseret på en tidsplan med aftaler, som du er beslutningstager for.

    Du kan derfor planlægge din levering i henhold til din tilgængelighed.

    Hvordan fungerer det? Det er meget enkelt:

    • Vi informerer dig om, hvordan det går med din ordre på din Casanoov-konto, under "Mine ordrer".
    • Vores partner sender dig en sms til det mobilnummer, du har givet os.
    • Denne besked tilbyder dig datoer for en leveringstidsplan
    • Du bliver bedt om en programmeringsdato for hver pakke, der udgør din ordre (du kan derefter programmere dem på samme dato for at forenkle modtagelsen af din ordre).

    For ordrer, hvor alle produkter er annonceret som værende "på lager", bestræber vi os på at forberede din ordre inden for mindre end 24 timer.

    Leveringstiderne oplyses pr. produkt på Casanoovs websted. I disse tilfælde overstiger de ikke 6 arbejdsdage.

    For ordrer med "reserverede" produkter vil forberedelsen og leveringen finde sted over den længst mulige leveringstid, så du kan modtage hele din ordre samlet.

    Det er tilrådeligt at lave to forskellige ordrer, hvis du ønsker at modtage produkterne på lager hurtigere og lave en anden ordre med de produkter, vi har på lager.

    Under alle omstændigheder behandles dine ordrer først, når din ordre er forberedt, og ikke før!

    Leveringer via vores partnertransportør sker udelukkende efter en aftale, som du selv vælger.

    Dette giver dig mulighed for i ro og mag at bestemme leveringsdagen og være til rådighed, når du modtager din ordre.

    I øjeblikket leverer vi ikke til øerne. Vi arbejder på at forbedre denne situation hurtigt og vil holde dig informeret, når Casanoov har mulighed for at levere disse områder.

    For at du kan se, hvordan din levering skrider fremad, giver vi dig på din Casanoov-konto, under Mine ordrer, alle de oplysninger og informationer, vi har til rådighed for at følge leverancens forløb.

    Du skal blot vælge ordren, og du vil finde leveringsstatus. Og, hvis det er nødvendigt, alle sporingslinks til dine pakker.

    Vi opfordrer dig til at kontakte kundeservice hos vores transportør og oplyse dig om dit pakkenummer. Du vil sammen med dem kunne vurdere årsagerne til denne manglende leveringsplanlægning (link til DPD, kundeservice).

    Vi opfordrer dig til at kontakte kundeservice hos vores transportør og oplyse dig om dit pakkenummer. Du vil sammen med dem kunne vurdere årsagerne til den manglende levering og/eller følgesedler (link til DPD, kundeservice).

    Opdatering af oplysninger om sporingslinks er undertiden tilgængelig med en vis forsinkelse. Vi anbefaler, at du vender tilbage til linket næste dag.

    Hvis dette ikke løser situationen, kan du kontakte os via vores kontaktformular til eftersalg via afsnittet "Jeg har et andet spørgsmål om min ordre".

    I tilfælde af afvisning af en beskadiget pakke modtager vi oplysninger om returnering af produktet fra vores partnertransportør. Kontakt os via vores kontaktformular i afsnittet "Jeg har et problem med min ordre" og følg processen til oprettelse af en eftersalgsservicefil. På den måde kan vi overvåge situationen og holde dig orienteret om konsekvenserne af genudsendelsen af pakker, der har lidt skade.

    Vi anbefaler, at du kontakter os via vores kontaktformular. Samtidig er det vigtigt, at du kontakter vores partnertransportør for at opdatere din adresse og/eller give yderligere oplysninger om din leveringsadresse.

    Leveringsdatoerne vælges mellem dig og vores partnertransportør. Vi råder dig til at kontakte ham hurtigt for at vurdere dine muligheder for at ændre leveringsdatoerne. For at gøre dette kan du følge din pakkes sporingslink(s) og tjekke dine muligheder for at ændre leveringen.

    Leveringsdatoerne vælges mellem dig og vores partnertransportør. Vi råder dig til at kontakte ham hurtigt for at vurdere dine muligheder for at ændre leveringsdatoerne. For at gøre dette kan du følge din pakkes sporingslink(s) og tjekke dine muligheder for at ændre leveringen.

    Vi tilbyder nu at foretage vores leveringer gennem vores partner DPD. Vi har aftalt med vores partner at give dig den bedste leveringsmåde. Ved hjælp af DPD's ekspertise udføres leveringerne nemlig udelukkende ved at lave en aftale efter eget valg. Derfor er valget af dit mobiltelefonnummer vigtigt, så du kan modtage og reagere på meddelelser om leveringsvalg.

Annullering - Fortrydelse

For alle dine anmodninger om annullering eller tilbagetrækning af en afgivet ordre, foreslår vi, at du kontakter os ved hjælp af kontaktformularen.

    I tilfælde af en ordre med reserverede produkter har du mulighed for at anmode om annullering via kontaktformularen. Så snart annulleringen er effektiv, sender vi dig en e-mail med en bekræftelse af annulleringen. I tilfælde af en ordre på produkter på lager er det ikke længere muligt at annullere ordren under forberedelsen og afsendelsen af ordren. Vi råder dig til at kontakte kundeservice via kontaktformularen for at finde den bedste løsning, der kan føre dig til at annullere ordren efter afsendelse.

    Casanoov stiller en fortrydelsesformular til rådighed for dig i vores generelle salgsbetingelser og -vilkår. Som en påmindelse har du op til 14 dage fra modtagelsen af ordren til at anmode om fortrydelsesret. Du kan finde alle oplysninger om fortrydelsesproceduren i vores generelle salgsbetingelser.

    I tilfælde af en ordre med varer i reservation kan du kontakte os via kontaktformularen for at vurdere, om det er muligt at ændre leveringsadressen. I tilfælde af ordrer på produkter på lager er det ikke længere muligt at ændre leveringsadressen, når forberedelsen og afsendelsen af ordren er blevet iværksat. Du kan ikke desto mindre kontakte os via kontaktformularen for at finde en løsning på din situation.

Ordre problem

For alle dine bekymringer om din ordre, foreslår vi, at du kontakter os ved hjælp af kontaktformularen. Alle spørgsmål nedenfor behandles via denne kontaktformular.

    Efter at have sendt os oplysningerne om ordren og de pågældende pakker, vil vi være i stand til at sende dig de trin, du skal følge for at sende os de pågældende pakker tilbage og give os mulighed for at sende dig det produkt, der ikke er modtaget.

    1. For at finde din faktura skal du først logge ind på din Casanoov-konto med dine Casanoov-legitimationsoplysninger. For at gøre dette skal du først gå ind på login-siden, der er placeret øverst på siden med tegnpiktogrammet
    2. Indtast derefter dine Casanoov-legitimationsoplysninger (login og adgangskode).
    3. Når du er tilsluttet din konto, klikker du øverst til højre på person-piktogrammet (din konto), så kommer du til din kontoside.
    4. Klik derefter på "Mine ordrer", alle dine ordrer foretaget hos Casanoov vises, klik på "Se detaljer" for den ordre, du ønsker fakturaen for
    5. Når du er i sektionen "Mine ordrer", skal du klikke på "Se detaljer" for den ordre, du vil have fakturaen for
    6. Du kommer til denne side, du skal blot downloade din faktura

    En afventende betaling kan skyldes flere årsager, men den mest almindelige er, når du afgiver en forudbestilling på siden.


    Faktisk, som forklaret i spørgsmålet "Forudbestilling, hvad betyder det? "Vi debiterer beløbet for din forudbestilling på tidspunktet for reservationen.


    Dette er en slags reservation af produktet, før det overhovedet er tilbage på lager, det giver dig mulighed for at være sikker på, at så snart det er tilgængeligt igen, vil du have dit produkt.

    Et andet muligt tilfælde:
    - Du har ikke afsluttet betalingen med den anvendte betalingsmetode.
    Det er for eksempel muligt, at du ikke har indtastet 3DS-sikkerhedskoden.
    Denne sag vil hurtigt blive et afslag på betaling. Du vil blive informeret via e-mail. (se afvist betaling)

    To faser kan bekræfte dette afslag på betaling:

    Umiddelbart efter at have afsluttet din ordre, vil du blive omdirigeret til en side, der giver dig besked om dette afslag:
    I din e-mail-boks vil der automatisk blive sendt en besked til dig for at bekræfte, at transaktionen er fejlagtig.
    Dette tilfælde kan ske i tilfælde af forudbestilling. I overensstemmelse med vores forpligtelser tager vi faktisk ikke penge, før ordren er forberedt. Af denne grund beder vi, når vi forbereder os, din bank udføre autorisationen af ​​direkte debitering.
    I nogle tilfælde kan din bank afvise denne tilladelse (utilstrækkelige midler, bankgrænse overskredet, bankafvisning osv.)

    Det er klart, at vi så ikke kan opfylde ordren uden at løse situationen fra din side.

    I disse tilfælde råder vi dig til at :

    Identificer årsagerne til dette afslag
    Find den passende løsning til at løse årsagerne til dette afslag
    Genstart en ny ordre under hensyntagen til disse årsager (3DS-problem, bankgrænse, utilstrækkelige midler ...)
    Afvisningen af ​​en betaling kan skyldes flere årsager.
    Vi skal diskutere de mest almindelige sager og måder at løse dem på.

    For kreditkort og betaling via Paypal :

    3DS-system:
    Casanoov sikrer alle sine transaktioner via 3DS-systemet.
    Dette sikkerhedssystem kan variere afhængigt af dit banksted: bekræftelseskode, der skal indtastes, bankapplikation sender dig en bekræftelsesanmodning for en given betaling osv.


    Hvordan kan man helbrede det?
    Du bliver nødt til at genstarte en ordre og følge 3DS-processen fra din bank, som vi omdirigerer dig til.

    Internetbetalingsloft  :
    Det er muligt, at din bank begrænser dit købsloft på internettet (over tid og/eller maksimalt en transaktion).
    Nogle mulige tilfælde:
    Du har foretaget flere på hinanden følgende køb på kort tid. Det samlede beløb overstiger din købsgrænse
    Den ordre, du vil afslutte, overskrider din grænse


    Hvordan kan man helbrede det?
    Vi råder dig til at kontakte din bank for at bekræfte årsagerne til afvisningen af ​​betaling.
    Hvis det er nødvendigt, kan du bede din bank om at øge din grænse eller vente et par dage med at bestille igen.
    Disse grænseændringer er muligvis ikke øjeblikkelige.
    Du har også mulighed for at bruge en anden betalingsmetode.

    Afvisning af at honorere din banks transaktion:
    Vi har få beviser til at forklare denne sag.

    Hvordan kan man helbrede det?
    Vi råder dig til at kontakte din bank for at bekræfte årsagerne til afvisningen af ​​betaling.
    Du kan give os besked til alle formål, så vi kan forbedre vores tjenester i fremtiden.

    Ikke nok penge :
    Når ordren er afsluttet, sender vi en anmodning til din bank for at bekræfte, at vi kan trække beløbet for din ordre tilbage.
    Et af de tilfælde, der kan opstå, er en utilstrækkelig fond ved afgivelse af ordren. I disse tilfælde afviser din bank godkendelsen.

    Hvordan kan man helbrede det?
    Tjek midlerne på den konto, der blev brugt til transaktionen.
    Kontakt din bank, hvis det er nødvendigt.
    Genstart ordren, så snart din bank bekræfter, at din saldo ikke blokerer bankautorisationen igen.

    Den juridiske fortrydelsesfrist er 14 dage fra modtagelse af din ordre. I denne periode har du mulighed for at sende os din anmodning om annullering via vores kontaktformular efter salg, afsnittet "Jeg ønsker at annullere". Du skal vælge det/de produkter, som du ønsker at fortryde. Du vil have en fortrydelsesformular til at udfylde og sende os. Dette er tilgængeligt via dette downloadlink. Tilbagetrækningen er underlagt betingelser, som du kan finde i vores GTC > Fortrydelsesrettigheder. Vi anbefaler stærkt, at du læser dem igen!

    Udveksling af produkter er i øjeblikket ikke mulig. Du kan, hvis du stadig er inden for den juridiske fortrydelsesfrist, fremsætte en anmodning herom til os. Du kan altid kontakte os via kontaktformularen til eftersalgsservice.

    Kontakt venligst hurtigt via kontaktformularen efter salg. Følg trinene ved at vælge afsnittet "Jeg har et problem med min ordre" og beskriv det opståede problem. Vi hjælper dig med at løse dit problem.

    Mangler du en pakke?

    Du kan først tjekke, om du har modtaget alle de pakker, der er forudsat i din ordre, ved at logge ind på din konto i mine ordreoplysninger. Du vil således kunne tjekke, om alle pakkerne er blevet leveret til dig eller ej. Hvis en af ​​pakkerne ikke er nået frem til dig, og dette med en unormal lang leveringstid, skal du kontakte os via kontaktformularen til eftersalgsservice.

    Mangler der dele i din pakke?

    Kontakt os via kontaktformularen til eftersalgsservice, med angivelse af de manglende dele og deres kodificering (lav en komplet opgørelse over delene i dine pakker og sammenlign med de dele, der er annonceret i monteringsvejledningen). Afhængig af de manglende elementer finder vi sammen en løsning, så du med ro i sindet kan samle dine varer!

    Kontakt os venligst via kontaktformularen, sektionen "mit produkt virker ikke", "mit produkt er holdt op med at virke" eller "jeg kan ikke få mit produkt til at virke", afhængigt af situationen.

    Vi vil fastlægge de foranstaltninger, der skal træffes for at finde en løsning på det opståede problem

    Kontakt os venligst via kontaktformularen, afsnittet "mit produkt virker ikke længere" afhængigt af situationen.

    Vi vil fastlægge de foranstaltninger, der skal træffes for at finde en løsning på det opståede problem.

Billede nyhedsbrev
Velkommen til Casanoov!

Følg vores nyheder!

Tilmeld dig nyhedsbrevet for at få råd og tips!

Eksklusive rabatter
(se forhold)
Spørg efter dine tilbud
(se forhold)
Download dine produktark
(se forhold)
Leveringer til dine websteder
(se forhold)

Sikker betaling

Visa
Mastercard
Applepay
Googlepay
Paypal

Velkommen til Casanoov!
Med speciale i onlinesalg af udstyr dedikeret til hjemmemiljøet gør Casanoov det til en ære at tilbyde dig et komplet tilbud om at afgrænse dit ydre i overensstemmelse med de seneste markedstendenser til overkommelige priser. priser.
Kvalitet til den rigtige pris! Dette er Casanoovs motto.
Opdag vores brede udvalg af svingporte i aluminium, skydeporte, porte og hegn, den nyeste trend hvad angår materiale.
Alle vores produkter er gennemtænkt og designet som et sæt.
Nem og hurtig at installere, selv at samle dine Casanoov porte og hegn vil være en barneleg.
Alle vores modeller er designet til at kombinere både sikkerhed og æstetik.
Casanoov tilbyder dig valget at opfylde alle dine ønsker og krav: klassiske modeller med fuld fyldning, semiperforeret, perforeret eller ultraperforeret (barret) eller mere moderne med vores designmodeller. Hos Casanoov bliver alt gjort for at tilfredsstille dig!
Vores designmodeller er inspireret og designet i Frankrig, de fås i 6 variationer og hver har unikke dekorative tallerkener, designet af os til dig.
Vælg sortimentet der passer dig bedst til et moderne ydre, der passer til dig.
Og for et endnu mere moderne ydre, tænk på at automatisere din indgang og gennemse vores motoriseringskategori, som tilbyder dig automatiseringer til sving- og skydeporte tilpasset dine behov.< br />Opdag også alt vores tilbehør til et harmonisk ydre, såsom vores aluminiumsstolper i farver, der matcher vores porte, porte og havehegn.
For at gøre dit valg nemmere har du alle de tekniske oplysninger samt levende billeder på alle vores produktblade.
Betalinger er sikre, og levering er gratis. Nyd og glad shopping!