Ved at validere dine køb vil du blive debiteret for beløbet for din ordre.
I reservation
eller
For bedst muligt at besvare dine spørgsmål, inviterer vi dig til at klikke på det billede, der svarer til dine behov.
Vores kontorer er åbne mandag til fredag fra 9:30 til 16:30. Vi besvarer alle dine beskeder inden for 24/48 arbejdstimer (undtagen weekender og helligdage). Tak for din forståelse.
Leveringsadressen kan derfor være forskellig fra faktureringsadressen.
Hvis du ønsker at blive leveret til en anden adresse end faktureringsadressen (arbejdssted, pakkeformidler, sekundær bolig osv.), har du valget mellem at tilbyde en anden leveringsadresse.
● De oplysninger, der anmodes om til levering, vil lette modtagelsen af din ordre.
Anvendeligheden af de oplysninger, der skal gives:
- Fuld adresse
- Efternavn og fornavn
- Mobilnummer (kun for leveringsadressen for at give dig besked om forløbet af din levering, kommunikation med leveringspersonen osv.)
● De oplysninger, der anmodes om til fakturering, giver dig mulighed for at redigere en faktura i overensstemmelse med dine behov.
Anvendeligheden af de oplysninger, der skal gives:
- Fuld adresse
- Efternavn og fornavn
Du har mulighed for at oprette flere fakturerings- og leveringsadresser efter behov.
For ordrer, hvor alle produkter annonceres som "På lager", gør vi vores bedste for at forberede din ordre på mindre end 24 timer.
Leveringstider meddeles dig på hvert af vores produktblade.
For ordrer med produkter "i reservation" sker forberedelse og levering på tidspunktet for den effektive returnering til lager.
Vi tilbyder dig ved fuld bevidsthed en længere leveringstid, så du kan modtage hele din ordre på en grupperet måde.
Du rådes til at afgive to forskellige ordrer, hvis du ønsker at modtage produkterne på lager hurtigere og afgive en anden ordre med de produkter, som vi afventer lager for.
Vores leveringsomkostninger er gratis, så dette har ingen indflydelse på dine endelige omkostninger.
I øjeblikket leverer vi til ti forskellige lande i hele Europa: Frankrig, Tyskland, Spanien, Italien, Belgien, Holland, Polen.
For øerne:
Vi leverer desværre ikke til øerne endnu. Vi arbejder på at forbedre denne situation hurtigt og vil holde dig orienteret, så snart Casanoov har mulighed for at levere disse områder.
For mere information inviterer vi dig til at omdirigere dig til vores T & C'er .
At vide :
Det er vigtigt at oprette din konto i det land, du ønsker at blive leveret til.
For eksempel, hvis du bor i Frankrig og ønsker at blive leveret til Frankrig, er det vigtigt at oprette en konto på casanoov.fr-siden.
Ellers vil levering til Frankrig ikke være mulig / Ellers vil du ikke kunne få det leveret her til landet.
Du kan oprette din konto ved at klikke direkte øverst til højre på piktogrammet, der repræsenterer et tegn.
Du kommer så til en login og/eller registreringsside, alt du skal gøre er at klikke på "Tilmelding".
Nu skal du blot udfylde kontooprettelsesformularen med dine personlige oplysninger (Civility, Efternavn & Fornavn) samt din e-mailadresse. Vælg derefter din fortrolige adgangskode.
Alt du skal gøre er at validere din konto ved at klikke på "Jeg opretter min konto"
Vil du gøre ændringer, der ikke er tilgængelige på denne måde?
Svar nej til svaret nedenfor " Fundede du svaret på dit spørgsmål ". En kontaktformular giver dig mulighed for at bede os om ændringer, der er specifikke for dine behov.
Forbindelsesproblemer kan skyldes flere faktorer:
● Fejl ved login-websted:
Du forsøger muligvis at logge ind på det forkerte Casanoov-websted.
For eksempel, hvis du har oprettet en konto på casanoov.fr, vil du kun kunne oprette forbindelse til casanoov.fr.
Det vil derfor være umuligt for dig at afgive en ordre på vores andre sider: casanoov.de / casanoov.es / etc ...
Så sørg for at oprette forbindelse til den korrekte Casanoov-side, som du tidligere har registreret dig på.
Bemærk: det er vigtigt at oprette din konto i det land, du ønsker at blive leveret til.
Hvis du for eksempel bor i Frankrig og ønsker at blive leveret til Frankrig, er det vigtigt at oprette en konto på siden casanoov.fr. Ellers vil du ikke kunne få den leveret her til landet.
● Adgangskodefejl:
Måske kan du ikke logge ind på grund af en fejl i adgangskoden.
I dette tilfælde, hvis du ikke længere kan huske din adgangskode, eller hvis du har mistet den, inviterer vi dig til at gå til afsnittet "Jeg har brug for oplysninger om, hvordan min konto fungerer", hvor du finder proceduren for at ændre din adgangskode.
Casanoov er personligt forpligtet til at beskytte alle dine personlige data. Disse bruges kun med det formål at levere dine produkter til dig sikkert.
I henhold til databeskyttelsesloven af 6. januar 1978 har du til enhver tid ret til at få adgang til, berigtige eller modsætte dig data vedrørende dig.
Denne handling kan udføres:
● Enten direkte på hjemmesiden i "Min konto"-området og derefter i "Mine personlige oplysninger"
● Enten ved at skrive til vores kundeservice, vil vi derefter gøre det nødvendige i henhold til dine ønsker
NB: Det kan være, at et problem med dit betalingsmiddel ikke giver os mulighed for at validere din ordre. Vi råder dig til at læse oplysningerne i FAQ-sektionen "Betaling> Betaling ikke valideret" for at forstå årsagerne til denne bekymring. I dette tilfælde vil du modtage en e-mail med besked om afvisningen af at betale for din ordre.
Vi har truffet det bevidste valg ikke at tilbyde dig et premium-telefonnummer, hvor du ikke nødvendigvis har alle svarene på dine spørgsmål.
Vi bestræber os på at:
Våra produkter säljs uteslutande på Internet.
Tyvärr har vi inget showroom som låter dig kontrollera den visuella renderingen av våra produkter, och inte heller en butik att köpa på plats.
Vi gör vårt yttersta för att lägga all teknisk information på vår webbplats som du behöver för att göra ditt val, oavsett om det finns i FAQ eller på våra produktblad.
Om du till exempel behöver ytterligare information om:
För att ge dig en uppfattning om den slutliga renderingen och kvaliteten på våra produkter i en verklig situation, erbjuder vi våra kunder att visa sin förverkligande. Kan, om du vill, konsultera dessa prestationer direkt på vår hemsida.
Ønsker du flere oplysninger om Casanoov?
Vi foreslår, at du læser oplysningerne på følgende links:
Juridiske oplysninger
Vores forpligtelser
Hvem vi er
Ønsker du at kontakte os pr. telefon?
Vi har bevidst valgt ikke at tilbyde dig et ekstra telefonnummer, hvor du ikke nødvendigvis får alle svar på dine spørgsmål.
Vi bestræber os på at :
Vil du gerne vide, om der er nogen Casanoov-butikker?
Vores produkter sælges udelukkende på internettet.
Vi har desværre ikke noget showroom, hvor du kan se vores produkter visuelt, og vi har heller ikke en butik, hvor du kan købe dem på stedet.
Vi bestræber os på at lægge alle de tekniske oplysninger på vores websted, som du har brug for for at træffe dit valg, hvad enten det er i FAQ eller på vores produktblade.
Hvis du f.eks. har brug for yderligere oplysninger om :
For at give dig et indtryk af vores produkters endelige udseende og kvalitet i virkelige situationer giver vi vores kunder mulighed for at vise deres realisering. Hvis du ønsker det, kan du se disse realiseringer direkte på vores websted.
Det er gratis at bruge PayPal.
Alt du skal gøre er at oprette en PayPal-konto eller bruge en eksisterende konto.
Du vil derefter blive omdirigeret til en dialogboks, der administreres af Paypal for at afslutte din betaling.
Når din betaling er foretaget, vil en kvittering blive sendt til dig via e-mail for at følge op på denne transaktion.
Med Paypal er det ikke nødvendigt at meddele dine bankoplysninger, når du betaler for din ordre på vores side: dine økonomiske oplysninger meddeles ikke til sælgeren.
Paypal krypterer og sikrer dine data og fungerer som en mellemmand til at udføre dine transaktioner på en fuldstændig sikker måde.
Paypal tilbyder efter eget skøn et betalingssystem i 4 rater. Vi råder dig til at kontakte Paypal for at afgøre, om du er berettiget til denne mulighed.
Casanoov har omgivet sig med anerkendte partnere i verden af betalingsmetoder.
Disse forskellige betalingsmetoder er selvfølgelig alle sikre.
Dette giver os mulighed for at tilbyde dig en bred vifte af betalingsmetoder!
Betalingsmetoder i henhold til hvert land
Frankrig:
Køb muligt på casanoov.fr med følgende midler: CB, Visa, Mastercard, Paypal
Belgien:
Køb muligt på casanoov.be med følgende midler: Visa, Mastercard, Paypal, Bancontact
Tyskland :
Køb muligt på casanoov.de med følgende midler: Visa, Mastercard, Paypal, Sofort, Giropay
Spanien :
Køb muligt på casanoov.es med følgende midler: Visa, Mastercard, Paypal, Sofort
Italien:
Køb muligt på casanoov.it med følgende midler: Visa, Mastercard, Paypal
Holland :
Køb muligt på casanoov.nl med følgende midler: Visa, Mastercard, Paypal, IDEAL
Polen :
Køb muligt på casanoov.pl med følgende midler: Visa, Mastercard, Paypal, P24
Du finder dem alle sammen på betalingstidspunktet og kan vælge den, der passer dig bedst!
Mere information i vores T & Cs> Betalingsmidler.
En afventende betaling kan skyldes flere årsager, men den mest almindelige er, når du afgiver en forudbestilling på siden.
Faktisk, som forklaret i spørgsmålet "Forudbestilling, hvad betyder det? "Vi debiterer beløbet for din forudbestilling på tidspunktet for reservationen.
Dette er en slags reservation af produktet, før det overhovedet er tilbage på lager, det giver dig mulighed for at være sikker på, at så snart det er tilgængeligt igen, vil du have dit produkt.
Et andet muligt tilfælde:
- Du har ikke afsluttet betalingen med den anvendte betalingsmetode.
Det er for eksempel muligt, at du ikke har indtastet 3DS-sikkerhedskoden.
Denne sag vil hurtigt blive et afslag på betaling. Du vil blive informeret via e-mail. (se afvist betaling)
To faser kan bekræfte dette afslag på betaling:
Umiddelbart efter at have afsluttet din ordre, vil du blive omdirigeret til en side, der giver dig besked om dette afslag:
I din e-mail-boks vil der automatisk blive sendt en besked til dig for at bekræfte, at transaktionen er fejlagtig.
Dette tilfælde kan ske i tilfælde af forudbestilling. I overensstemmelse med vores forpligtelser tager vi faktisk ikke penge, før ordren er forberedt. Af denne grund beder vi, når vi forbereder os, din bank udføre autorisationen af direkte debitering.
I nogle tilfælde kan din bank afvise denne tilladelse (utilstrækkelige midler, bankgrænse overskredet, bankafvisning osv.)
Det er klart, at vi så ikke kan opfylde ordren uden at løse situationen fra din side.
I disse tilfælde råder vi dig til at :
Identificer årsagerne til dette afslag
Find den passende løsning til at løse årsagerne til dette afslag
Genstart en ny ordre under hensyntagen til disse årsager (3DS-problem, bankgrænse, utilstrækkelige midler ...)
Afvisningen af en betaling kan skyldes flere årsager.
Vi skal diskutere de mest almindelige sager og måder at løse dem på.
For kreditkort og betaling via Paypal :
3DS-system:
Casanoov sikrer alle sine transaktioner via 3DS-systemet.
Dette sikkerhedssystem kan variere afhængigt af dit banksted: bekræftelseskode, der skal indtastes, bankapplikation sender dig en bekræftelsesanmodning for en given betaling osv.
Hvordan kan man helbrede det?
Du bliver nødt til at genstarte en ordre og følge 3DS-processen fra din bank, som vi omdirigerer dig til.
Internetbetalingsloft :
Det er muligt, at din bank begrænser dit købsloft på internettet (over tid og/eller maksimalt en transaktion).
Nogle mulige tilfælde:
Du har foretaget flere på hinanden følgende køb på kort tid. Det samlede beløb overstiger din købsgrænse
Den ordre, du vil afslutte, overskrider din grænse
Hvordan kan man helbrede det?
Vi råder dig til at kontakte din bank for at bekræfte årsagerne til afvisningen af betaling.
Hvis det er nødvendigt, kan du bede din bank om at øge din grænse eller vente et par dage med at bestille igen.
Disse grænseændringer er muligvis ikke øjeblikkelige.
Du har også mulighed for at bruge en anden betalingsmetode.
Afvisning af at honorere din banks transaktion:
Vi har få beviser til at forklare denne sag.
Hvordan kan man helbrede det?
Vi råder dig til at kontakte din bank for at bekræfte årsagerne til afvisningen af betaling.
Du kan give os besked til alle formål, så vi kan forbedre vores tjenester i fremtiden.
Ikke nok penge :
Når ordren er afsluttet, sender vi en anmodning til din bank for at bekræfte, at vi kan trække beløbet for din ordre tilbage.
Et af de tilfælde, der kan opstå, er en utilstrækkelig fond ved afgivelse af ordren. I disse tilfælde afviser din bank godkendelsen.
Hvordan kan man helbrede det?
Tjek midlerne på den konto, der blev brugt til transaktionen.
Kontakt din bank, hvis det er nødvendigt.
Genstart ordren, så snart din bank bekræfter, at din saldo ikke blokerer bankautorisationen igen.
Vi tilbyder to typer motorisering på vores online salgsside: til skydeport og til svingport.
● To skydeportmotoriseringsmodeller:
RANGER C300 motor
Maksimal portvægt: 300 KG
Strøm: 230 V
Inkluderet tilbehør:
- 2 fjernbetjeninger med 4 knapper
- Nylonstativ (4m - 12 stykker á 33cm)
TANKER C600 motor
Maksimal portvægt: 600 KG
Strøm: 230V
Inkluderet tilbehør:
- 2 fjernbetjeninger med 4 knapper
- Nylonstativ (4m - 12 stykker á 33cm)
- Sæt med 2 FOTOCELL fotoceller
- 1 BLINK-signallys
● Tre svingportsmotoriseringsmodeller:
RANGER B150 motor
Maksimal vægt pr. blad: 150 kg
Maksimal længde pr. blad: 2 meter
Strøm: 24 V
Inkluderet tilbehør:
- 2 fjernbetjeninger med 4 knapper
TANKER B250 motor
Maksimal vægt pr. blad: 300 kg
Maksimal længde pr. blad: 2,5 meter
Strøm: 24 V
Inkluderet tilbehør:
- 2 fjernbetjeninger med 4 knapper
- Sæt med 2 FOTOCELL fotoceller
- 1 BLINK-signallys
Du kan finde alle disse oplysninger i hvert af produktbladene med tekniske karakteristika, beskrivelse eller i deres respektive monteringsvejledninger.
Du kan finde de nøjagtige mål på hvert af vores produkter direkte på deres produktblad.
For at dine produkter bedst muligt kan tilpasse sig den plads, der er stillet til rådighed for deres montering, har alle vores svingporte, porte og hegn den fordel, at de kan skæres over i deres bredde.
Dette tilpasningssnit er dog ikke tilgængeligt på højden.
Dette skyldes hovedsageligt profileringen af de lodrette stolper, som ikke kan skæres, ellers vil produktets strukturelle integritet blive forringet.
Information om tværgående af vores produkter er tilgængelig og synlig på deres respektive produktblad.
For at ændre størrelsen på dit produkt skal du blot lave et snit på knivene og vandrette stolper ved hjælp af passende udstyr (kværn med speciel aluminiumsskive, knivbeskyttelse osv.).
Du kan bruge vores kontaktformular til at anmode om vejledningen i, hvordan du omskærer et produkt
Det er vigtigt at bemærke, at personliggørelsen af dit produkt er under dit eget ansvar.
Du kan finde vægten af hvert af vores produkter og især hver af de pakker, der svarer til dit produkt, direkte på dets produktblad.
Ændringen i retning af åbning af vores produkter er betinget af sikkerhedsmæssige årsager.
Men her er de åbningsmuligheder, der er tilgængelige for dig i henhold til hver type produkt:
Du kan finde åbningsretningen for hver af vores porte og porte direkte på deres produktblad.
Der er angivet åbningsretningen for produktet samt andre elementer, der er specifikke for det pågældende produkt.
Alle vores produkter har 2 års kommerciel garanti.
Alle vores produkter er fremstillet i industriel skala og leveres til dig som et KIT, der skal samles og installeres af dig selv.
Derfor tilbyder Casanoov i øjeblikket ikke skræddersyede produkter i ordets strengeste forstand.
Vores produkter er dog designet, så de hver især opfylder dine specifikke behov.
For at dine produkter bedst muligt kan tilpasse sig den plads, der er stillet til rådighed for deres montering, har alle vores porte, porte og hegn nemlig den fordel, at de kun kan skæres i deres bredde.
Dette tilpasningssnit er dog ikke tilgængeligt på højden.
Dette skyldes hovedsageligt profileringen af de lodrette stolper, som ikke kan skæres, ellers vil produktets strukturelle integritet blive forringet.
De højder, der i øjeblikket tilbydes af Casanoov, er: 115/120 cm, 140 cm, 160 cm og 180 cm.
For at ændre størrelsen på dit produkt skal du blot lave et snit på knivene og vandrette stolper ved hjælp af passende udstyr (kværn med speciel aluminiumsskive, knivbeskyttelse osv.).
I øjeblikket tilbyder Casanoov kun antracitgrå (RAL 7016). Den slebne mat hvide farve kommer meget snart på nogle af vores modeller.
I fremtiden vil Casanoov tilbyde dig forskellige farver.
Mere specifikt er det ikke muligt for os at tilbyde dig en bestemt farve på nuværende tidspunkt.
Kun de produkter og farver, der præsenteres på siden, er tilgængelige for køb.
Alle vores produkter leveres i sætform og til at blive samlet af dig.
Vi har designet og forestillet vores produkter, så de er nemme at samle, og din kundeoplevelse er behagelig.
Vi har givet dig en klar monteringsvejledning, som du kan downloade.
Alt det nødvendige tilbehør til installationen af din portal leveres til dig, og alt, hvad der er inkluderet i vores portaler, er specificeret i produktets tekniske egenskaber såvel som i beskrivelsen.
Du kan finde alle disse oplysninger på hvert af vores produktark gennem disse forskellige faner:
Hvis du ved modtagelse og montering af dine produkter har spørgsmål til installationen, kan du altid kontakte os gennem Casanoovs kontaktformular.
I øjeblikket tilbyder vi kun vores produkter med leveringsservice.
Vi har i øjeblikket ikke en montageløsning at tilbyde dig.
Vores porte er dog nemme at samle, og kan monteres ret hurtigt.
For at hjælpe dig gennem hele processen med at samle vores produkter, er her informationen tilgængelig for dig på hvert af vores produktark:
Godt at vide :
Vores kunder henvender sig nogle gange til håndværkere eller entreprenører med speciale i montage og installation af produkter, der ligner vores.
Det er derfor muligt for dig at tjekke, om håndværkere kan ledsage dig i din region i realiseringen og færdiggørelsen af dit projekt.
Du kan finde alle disse oplysninger på hvert af vores produktark gennem disse forskellige faner:
Et produkt, der ikke er tilgængeligt, kan derfor ikke bestilles.
Men hvis et utilgængeligt produkt fanger din opmærksomhed, kan du blive advaret om dets fremtidige tilbagevenden til lageret, her er proceduren for at opnå det:
For at bekræfte advarslen skal du være forbundet til din Casanoov-konto:
● Hvis du allerede har en konto: Indtast din e-mailadresse og din adgangskode til din Casanoov-konto, og klik på "Jeg forbinder"
● Hvis du er ny hos Casanoov: Klik på “Registrer” og opret derefter din Casanoov-konto.
Du skal bare vente, vi sørger for resten og giver dig besked, så snart den er på lager igen!
NB: I tilfælde af at produktet ikke bliver udbudt til salg igen, vil vi informere dig så snart vi bliver opmærksomme på det.
Casanoov gør det til en ære at tilbyde til køb, kun produkter, der er på lager.
Prioritetsreservationssystemet giver dig mulighed for at reservere de produkter, der interesserer dig ved næste ankomst. Du har et gennemsigtigt overblik over de anslåede leveringstider for disse produkter. Ved at betale for din forudbestilling sikrer du, at lagerbeholdningen af dine produkter er spærret til næste levering.
Helt konkret er alt, hvad du skal gøre, at vælge de produkter, du er interesseret i, og tilføje dem til din indkøbskurv.
Forudbestilling har aldrig været så let med Casanoov
Mere information i vores T & Cs> Reserverbare produkter
Casanoov forestiller sig og skaber sine produkter med det ene formål at opfylde dine behov.
Denne status på vores produkter betyder, at deres tilbagevenden til lager er defineret af en omtrentlig dato. Disse oplysninger er synlige på vores produktblade under den korte beskrivelse.
I dette tilfælde kan du bruge "Alert me"-funktionen for at få besked om, at det returneres på lager, hvis produktet interesserer dig. For at følge denne proces inviterer vi dig til at konsultere vores ofte stillede spørgsmål i afsnittet "Advarsel, hvordan gør man?"
I alle tilfælde er der tale om produkter, hvis lager er opbrugt, varer uden lager annonceres herefter som "Utilgængelig".
Som i den tidligere sag vedrørende "Kommer snart"-elementer, kan du oprette en advarsel, der giver dig besked om dens nye tilgængelighed.
I disse tilfælde kan vi stoppe produktionen af visse varer for at tilbyde nye sortimenter, tættere på dine forventninger.
Du kan altid kontakte os for at høre om dette produkt bliver fornyet på et tidspunkt, og hvis dette ikke er planlagt, kan vi tilbyde dig forskellige alternativer på lignende produkter.
Velkommen til Casanoov!
Med speciale i onlinesalg af udstyr dedikeret til hjemmemiljøet gør Casanoov det til en ære at tilbyde dig et komplet tilbud om at afgrænse dit ydre i overensstemmelse med de seneste markedstendenser til overkommelige priser. priser.
Kvalitet til den rigtige pris! Dette er Casanoovs motto.
Opdag vores brede udvalg af svingporte i aluminium, skydeporte, porte og hegn, den nyeste trend hvad angår materiale.
Alle vores produkter er gennemtænkt og designet som et sæt.
Nem og hurtig at installere, selv at samle dine Casanoov porte og hegn vil være en barneleg.
Alle vores modeller er designet til at kombinere både sikkerhed og æstetik.
Casanoov tilbyder dig valget at opfylde alle dine ønsker og krav: klassiske modeller med fuld fyldning, semiperforeret, perforeret eller ultraperforeret (barret) eller mere moderne med vores designmodeller. Hos Casanoov bliver alt gjort for at tilfredsstille dig!
Vores designmodeller er inspireret og designet i Frankrig, de fås i 6 variationer og hver har unikke dekorative tallerkener, designet af os til dig.
Vælg sortimentet der passer dig bedst til et moderne ydre, der passer til dig.
Og for et endnu mere moderne ydre, tænk på at automatisere din indgang og gennemse vores motoriseringskategori, som tilbyder dig automatiseringer til sving- og skydeporte tilpasset dine behov.< br />Opdag også alt vores tilbehør til et harmonisk ydre, såsom vores aluminiumsstolper i farver, der matcher vores porte, porte og havehegn.
For at gøre dit valg nemmere har du alle de tekniske oplysninger samt levende billeder på alle vores produktblade.
Betalinger er sikre, og levering er gratis. Nyd og glad shopping!